{“server” : “node.JS” , “framework” : “Express” , “database” : “mongoDB”} //Part 0.

Egész másról fogok írni elsőként, mint elterveztem.

Kell a francnak a php, inkább érdekel most a szerveroldali JavaScript és az objektum orientált adatbáziskezelés.

Úgyhogy most majd erről lehet itt olvasgatni, de lehet külön blog indul a témában, reméljük a legjobbakat.

Jegyzetelnék itt magamnak, majd átfogalmazom szebben, de most csak vázlatosan írok, ami éppen történik.

https://github.com/visionmedia/kiwi

Telepítem a Kiwi-t ami egy (JavaScript package management system for node.js) a node.js csomagkezelője lesz. Hogy mi is ez meg  minek kell arról majd később…

cd kiwi
sudo make install
sudo kiwi install kiwi

remek felment

most kellene egy kiwi install express

persze az élet nem ilyen szép, megkaptam a magamét: Error: failed to unpack. Seed is invalid or corrupt.

Hát érdekel, ennek majd utánnanézek. npm-el (Node Package Manager) felment az express, de nekem kiwi kellene, na mindegy.

Most alszom mert lassan hajnali kettő!

Majd folytatom…. valamikor.

Reklámok