Subversion .svn mappák eltávolítása terminálból

Éppen tegnap raktam össze a szakdolgozatomhoz tartozó forráskódokat, hogy kiírhassam lemezre.
Mivel Subversion-ben dolgoztam, a mappákba bekerültek a verziókat tartalmazó .svn rejtett mappák is.
Természetesen ilyen formában nem szerettem volna kiírni, ezért mindet eltávolítottam. Persze nem manuálisan töröltem ki, mert eszméletlen sok mappából áll össze a cucc, és mindenhol van egy .svn mappa. Nyitottam egy terminált, beléptem a “working copy” mappámba, és a következő parancsot futtattam le:

rm -rf `find . -name .svn`

A parancs rekurzívan végigpásztázza a mappa összes almappáját és mindenhonnan törli a feleslegessé vált .svn könyvtárakat.

Update:
Ma már tudom, hogy egyszerűbb megoldás, az SVN export funkcióját használni. (Azonban hasonló, nem SVN-es esetekben hasznos lehet a Bash megoldás is.)

SVN export terminálból: svn export foo fooexport

Subversion .svn mappák eltávolítása terminálból” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Elegáns és szép megoldás. :)
    Windows alatt még nem volt szükségem rá, de ha jól emlékszem a TortoiseSVN-ben van kattintgatós “júzerfrindli” megoldás is. :D

    Amúgy mi újság? Megvagy? Jól vagy?
    Már régen nem hallottam felőled… remélem minden ok… és remélem még találkozunk az egyetemen is, ha visszatérsz..(?)

    • De igen, de akkor még nem ismertem a megoldást…
      svn export foo fooexport

      Mindenesetre köszönöm a kommentet, frissítem is a posztot.

Hozzászólások lezárva.