Mozilla Minefield/3.2a1pre

Éppen ma reggel rántottam le a címben szereplő Alpha állapotban leledző Firefoxot.
Egész nap ezt használtam és meg kell hogy mondjam, egyáltalán nem érződik rajta az alpha állapota …
Nem fagyott még ki, nem lassult be, különösebb hiba nem lépett fel stb… és azok az ígéretek, miszerint “faster than Firefox and Chrome” meg, hogy “10% quicker than Chrome”, szerintem megvalósultak.

Mind ez idáig két új feature-re lettem figyelmes. (biztos van/lesz több is)
Az egyik, a megnyitott fülek sorában jobb oldalon elhelyezett kicsi ikon, amelyre ha rákattintunk egy keret nélküli popup ablakban képeslap szerűen megmutatja az éppen nyitott oldalakat.
A másik dolog pedig, hogy minden egyes popup ablak esetén megszólal a Gnome-os Ubuntu-s rendszerhang (…tudjátok… rövid finom kis dobolás…).

Jó, igaz még nem tud magyarul és nem mennek alatta az Add-on-ok, de egy preAlpha verziótól nem is várható el…
Nekem nagyon tetszik!

[Letöltés]


Karakterek renderelése:

Minefield

Minefield

Firefox 3.0.6

Firefox 3.0.6

Mozilla Minefield/3.2a1pre” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nem próbáltam, nem is akartam, szerintem tök jól rendereli… neked mi a gond vele? (majd azért kipróbálom, hogy lehet e)
    ps:majd teszek fel egy screenshot szeletet, úgy majd látszik milyen nálam…

Hozzászólások lezárva.