Költözés

Az elmúlt napokban történt némi változás a blog-al kapcsolatban.

Az első dolog, ami eléggé negatív, hogy sikerült tönkretennem a blog adatbázisát, egy WordPress frissítéssel. Hiába csináltam biztonsági frissítést, a régi állapotok visszaállítása nem sikerült, de őszintén szólva nem is bánom a dolgot. Időközben rájöttem, hogy az extra.hu tárhelyén nem is működne a WordPress 2.5+ verziója.
Mindezek fényében, úgy döntöttem, hogy elköltöztetem a blog-ot oda ahova már régóta kellett volna, a wordpress.com-ra. Saját tárhelyet/domaint még nem akarok, így most ezzel kell beérni.
A régi bejegyzések közül, csak azokat “mentettem át”, amelyeket hasznosnak ítéltem. Kicsit furcsa lesz, mert mindegyik előtt a mai dátum fog állni.
Sajnálom a dolgot, főleg azt, hogy elvesztek a kedves és érdeklődő hozzászólások.

Nos ennyit szerettem volna elmondani.
Az új cím tehát: horvathjanos.wordpress.com

Költözés” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szia. A segítségedet szeretném kérni. Én nemrégen kezdtem egy blogot írni itt a wordpress-en. A problémám az, hogy nem tudom hogyan kell azt beállítani hogy a postok úgy jelenjenek meg hogy cím, alatta egy pár soros ízelítő a postból és utána egy link ami a teljes posthoz repít. Remélem nem írtam le túl bonyolultan. Amúgy nagyon tetszett/tetszik a blogod. Én is linuxot használok és nagyon sok hasznos információt találtam itt. ha esetleg gondolod akkor emailban is válaszolhatsz. vagy itt. Nekem teljesen mind1.
    Előre is köszönöm a segítséget. Szia.

    Feri6666

  2. Szia!

    Amire te gondolsz, az csak attól függ, hogy milyen blogtémát (skint) használsz a blogodon.
    Van amelyik csak az első pár sort jeleníti meg és van amelyik a teljes bejegyzést.
    Próbálj ki más témát és észre fogod venni a dolgot.

  3. csáo!

    Nah látszik h rég nem voltam a blogodon.. szégyenlem is, de mentségemre legyen mondva, a sajátomat se használtam már vagy egy hónapja.
    Ha szerzel egy domaint, tárhelyet nagyon-nagyon barátilag (mondjuk hozol egy fizetős ügyfelet vagy mittomén) adok neked a blog alá.. hmm?

    Peti

  4. Szia!

    Gondoltam, hogy elfoglalt vagy mostanában, ünnepek, vizsgák, meló stb… én is el voltam havazva, most végeztem a vizsgáimmal…
    Nagyon kedves tőled a tárhelyes ajánlat – már korábban is felkínáltad a lehetőséget nekem -, de egyenlőre nem tervezek saját domain nevet, bár lehet hogy megérné…
    Mindenesetre köszönöm, lehet, hogy a jövőben még beszélgetünk erről.

Hozzászólások lezárva.